Yeni ana olanlar üçün 5 vacib qida.


Minion.az yeni ana olanlar üçün 5 vacib qidanı sizlərə təqdim edir

YUMURTA

Yaxşı bir protein qaynağı olan yumurta, ideal bir amin turşusu balansını təmin edir. Yumurta sarısı D vitamini sizin və körpənizin sümük inkişafında mühüm rol oynayır.. Belə ki, gündə 1-2 yumurta yeyin.


YULAF


Ən çox süd istehsal edən qidalardan biri, asanlıqla həzm olunur. Təzə bişmiş yulafları bir qaşıq bal, zəfəran və ya təzə meyvə ilə istifadə edə bilərsiniz.

İSPANAQ

Bütün yaşıl yarpaq bitkiləri yeni analar üçün vacibdir, lakin ispanaq onların arasında ən vacibdir. Vitaminlərlə zəngindir. Bu, tərkibində olan folik turşusu ilə doğuş zamanı itdiyiniz qanı bərpa etmək üçün yeni qan hüceyrələrinə kömək edir. Bu da süd istehsalına kömək edir. Sümük, qığırdaq və kollagenin inkişafında ispanaqda tapılan manqanlar mühüm rol oynayır. Kalsium, C vitamini və dəmir ehtiva edir. Ispanaq çörəyini yeyə biləcəyiniz kimi, şorba və su kimi də içmək də mümkündür.

SÜD

Süd istehsalını süd ilə dəstəkləyə bilərsiniz. İçindəki vitamin D və B körpənin zülal və zəruri qida ilə inkişafında vacibdir. Süd içindəki kalsiumunuzu kalsiumla tamamlaya bilərsiniz. Eyni zamanda bədəndə su itkisi qarşısını alır. Çalışın gündə 2 stəkan süd için.

BADAM


Badam, yaxşı bir E vitamini mənbəyi olaraq siz və körpəniz üçün əsas yağları ehtiva edir. Badamdakı, omeqa-3 ana südünü artırır. Sümük və dişləriniz üçün bir protein və kalsium mənbəyidir. Gündə bir neçə qovrulmuş badam yeyin. Südü artırmaq üçün 4-6 badamı suda 1 gece saxlayın n və səhər yeməyində yeyin.

Sevil

Minion.az