Kefiyyətli yuxu üçün bunları etməlisiniz.


Edilən bəzi araşdırmalar, beyində serotonin sintezini xəbərdar edən triptofan adlı bir aminoasidin və yüksək seyr melatoninin səviyyələrinin yuxunun keyfiyyətli, , rahat olmasına səbəb olduğunu açıqca ifadə edir.
Təbiətdə melatonin ehtiva edən qida sayı az ikən triptofan bir çox heyvan və bitki mənşəli qidada olmaqla birlikdə keyfiyyətli yuxu üçün müəyyən miqdarlarda alınması faydalıdır.
"Gün ərzində müntəzəm 5 dəfə və yatmağa yaxın vaxtda yemək beyində serotonin səviyyəsini artırır.
Melatonin tərkibli olduqları üçün rahatlamanıza köməkçi ola bilər "deyən Mütəxəssis Diyetisyen Aslıhan Kiçik, 5 qidanın faydalarını belə sıraladı:
Süd: Xüsusilə zəngin protein tərkibli və zəngin və triptofan amin turşusu vasitləsilə uyğunlaşmağa kömək edir.
Yatmazdan əvvəl, ilıq içilən süd daha tez yuxuya getməyə imkan verəcək daha yüksək triptofan miqdarına malik olacaq.
Qoz: Təbii melatoninin qaynağı olan Qoz, yenə də sizə yatmağa kömək edə bilər. Yeməkdən sonra bir çay qaışığı qədər yemək kifayətdir.
Banan: Serotonin və melatonin hormonlarını istehsalının artırmasından əlavə tərkibindəki maqnezium və kalium ilə əzələlərin boşalıb, rahatlamasını təmin edir.
Moruq: Çox nadir bir dövrdə təzəsini tapa bildiyiniz halda giləmeyvəni təzə və ya dondurulmuş olaraq qəbul edə bilərsiniz. Axşam yatmazdan əvvəl, bir kasa moruq sizi sakitləşdirəcək və yuxuya hazır edəcəkdir.
Yulaf: Keyfiyyətli bir yuxu üçün əhəmiyyətli olan kalsium və maqnezium mineralına ehtiva edən yulaf, eyni zamanda ehtiva etdiyi melatonin hormonu sayəsində keyfiyyətli bir yuxu ilə bədənin yenilənməsini təmin edir. "



//Minion.az